POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



NAPOMENA!


GODINA VI

> BROJ 4

> BROJ 3

> BROJ 2

> BROJ 1

GODINA V

> BROJ 6

> BROJ 5

> BROJ 4

> BROJ 3

> BROJ 2

> BROJ 1



> KNJIGE

> LINKOVI

> IZRADA WEB STRANICA

Klikni za pregled priloga
PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE KOJE SU VAM NA RAPOLAGANJU NA POSLOVNOM FORUMU



IZRADA WEB STRANICA

Samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...

MESO


LIMENKE KROZ STOLJEĆA

Katalenić, M.


Oprezan pristup potrošača hrani pakiranoj u limenu ambalažu tek je krajem prošlog stoljeća nakon uvođenja jasnih pravila deklariranja proizvoda zamijenjen osjećajem sigurnosti. Pri tome se misli na jasno označen sirovinski sastav, te kemijski sastav s kvantitativno navedenom količinom bjelančevina, ugljikohidrata, masti, minerala, vitamina kao i sadržajem masnih kiselina, natrija ili slično. Posebno istaknuta energetska vrijednost omogućila je potrošaču planiranje prehrane. Na taj način smanjila se odbojnost kupca prema sadržaju koji se ne vidi, a zadržavanje specifičnog okusa, kakvoće i brzog spremanja povećala je potražnju hrane pakirane u limenu ambalažu.
Zahtjevi u pogledu kakvoće i zdravstvene ispravnosti lima i lakova, kao i tehnološka poboljšanjia proizvodnje su u stalnom usponu. Vrhunska kakvoća proizvoda podrazumijeva i vrhunsku limenu ambalažu, te valjanu metalnu osnovu zaštićenu kositrenim nanosom sa što manje tehnoloških pogrešaka kao osnovu za dobro prianjanje zaštitnog laka. Sastav zaštitnog laka razlikuje se od proizvođača do proizvođača u karakteristikama tehnološke izvedbe, posebnih dodataka (aditiva) i pigmenata. Pri tome je važno da migracija anorganskih metala i nemetala i organskih migranta bude što manja, a jednostavne kemijske reakcije laka sa sadržajem ambalaže u potpunosti izbjegnute

Broj uzoraka zdravstveno neispravne hrane pakirane u lakirane ili nelakirane limenke prema istraživanjima u svijetu se smanjuje, a i migracija metala i nemetala u hranu pakiranu u pokositrenu limenu ambalažu sa ili bez zaštitnog laka bila je predmetom raznih ispitivanja. Tako je u radu Meaha i sur. (1989 g), temeljenom na monitoringu zdravstvene ispravnosti konzervi u vremenu od 1983 – 1987 g, dokazano da se promjenom načina izrade limenki iz trodjelnih u dvodjelne, kao i načinom zatvaranja plašta ( varenjem spoja) bitno smanjuje sadržaj olova u hrani. Sadržaj kositra u većini ispitivane hrane u konzervama bio je niži od 200 mg/kg, dok je manji broj uzoraka sadržavao količinu kositra i do 250 mg/kg. Utvrđen je samo jedan uzorak s povećanim sadržajem olova. Ova ispitivanja potvrđena su i krajem devedesetih godina.

Smart i Scherlock (1988) nastavljaju istraživanje konzervi posebno migraciju kositra u sadržaj te u radu "Konzervirane namirnice u kući" dolaze do zanimljivih zaključaka:
1. Hrana pakirana u limenu ambalažu smatra se "vječnom" i čuva se u kući duže nego što bi trebalo,
2. Koncentracija migranata, posebno kositra ne raste proporcionalno vremenu čuvanja,
3. Migracija kositra povećava se utjecajem ostatnog kisika i sadržajem nitrita i nitrata u limenkama,
4. Lakiranjem se smanjuju količine kositra, ali se sva hrana ne pakira u limenke zaštićene lakom (zbog mijenjanja senzorskih svojstava, promjene boje "posmeđivanja" žutog voća i povrća),
5. Mesni proizvodi punjeni u lakirane limenke sadrže male količine kositra,
6. Rajčice i proizvodi ( pelati, koncentrati , umaci i sl) često se pakiraju u limenke koje nisu zaštićene lakom, pa zbog visokog sadržaja organskih kiselina i nitrita povećavaju ekstrakciju i sadržaj kositra,
7. Žuto voće i povrće pakirano u istu ambalažu ne povećava bitno koncentraciju kositra
8. Voće koje sadrži puno antocijana mora se pakirati u lakirane limenke, jer antocijanski pigmenti utječu na ekstrakciju kositra. I pored lakirane zaštite dolazi do povećanja količine kositra i do 100 mg/kg. Migracija kositra ovisi najviše o vrsti i nanosu laka.

Samo kod kvalitetne hrane pakirane u prikladnu limenu ambalažu, proizvedenu po poznatim zahtjevima bit će sačuvana zdravstvena ispravnost proizvoda. Dakle, za vrhunsku kakvoću proizvoda osim ambalaže, bitan je i odabir sirovine. Zdravstvena ispravnost sirovine ima jednak utjecaj na zdravstvenu ispravnost konačnog proizvoda kao i ambalaža. Međutim, iz iskustva se zna da se :
- za konzerviranje proizvoda od voća i povrća moraju koristiti proizvodi "bolje" kakvoće nego kada se stavljaju u slobodnu prodaju na tržnicama. Pravilnim odabirom voća i povrća, vremena branja plodova, kao i nekih drugih karakteristika (primjer selekcije rajčica koje se koriste za pakiranje u limenu ambalažu, gdje je za razliku od tradicionalnih vrsta pH viši od pH 4,7) postiže se optimum koji utječe na tijek tehnološkog procesa proizvodnje i čuvanje proizvoda.
- pri odabiru mesa često se koristi ono slabije kakvoće, jer se tijekom procesa, a naročito toplinske obrade teško može odrediti kakvoća ulazne sirovine. Današnjim analitičkim tehnikama može se lako odrediti podrijetlo mesa, pa su zamjene (npr. mesa klokana za goveđe meso) isključene.
- poznato je da se pažljivo odabiru sirovine čiji je udio u gotovoj hrani pakiranoj u limenu ambalažu relativno velik, a manja se pažnja posvećuje mikrobiološkoj kakvoći dodataka (šećer, razni aditivi, začini), koji mogu biti onečišćeni velikim brojem bakterija, posebice sporogenih.


Kako je uporaba konzervi izgledala kroz stoljeća?

Početkom XIX stoljeća, točnije 1810 god. Francuz Nicolas Appert i Englez Peter Durant istovremeno su nezavisno jedan od drugog prijavili limenku kao patent. Limenka je izgledala kao valjak koji se sastoji od tri dijela, dna, poklopca i plašta. Dno i poklopac zatvarali su se mehaničkim pregibanjem lima na tijelo limenke, plašt, dok se plašt limenke na spoju lemio slitinama na bazi olova i kositra. Danas se vari hladnim ili vrućim postupkom. To je osiguravalo zaštitu od ulaska zraka i nečistoća u sadržaj limenke koja je predstavljena kao dobar proizvod za pakiranje neprehrambenih proizvoda.
Krajem XIX stoljeća limenka se počela koristiti za pakiranje hrane ( konzerva) , ali je takav proizvod predstavljao opasnost za zdravlje s obzirom na mikrobiološko zagađenje sve dok nije primijenjen sustav sterilizacije vodenom parom ili toplinom. Prvotni sustav za sterilizaciju konzervi vodenom parom reducirao je broj mikroorganizama, ali je to bilo još vrlo daleko od sigurnog proizvoda. Kemijska onečišćenja nisu odmah registrirana iako je njihov učinak bio jednako štetan po zdravlje čovjeka kao i produkti mikrobnog djelovanja. Metalne limenke u zavisnosti od namjena, proizvode se od bijelog lima, hladno valjanih traka i aluminija.

Mr.sc. Marijan Katalenić, Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Rockefellerova 7, Zagreb


Cijeli članak dostupan je u tiskanom izdanju








Naslovnica

AKTUALNO

Uspostava sustava kontrole goveđih trupova i polovica na liniji klanja

TEHNLOGIJA

Transglutaminaze - nove mogućnosti

Limenke kroz stoljeća

ODABRANE STRANICE

Peradarstvo - proizvodnja jaja ili mesa

UZGOJ ŽIVOTINJA

Uzgoj pernate divljači - prepelica


ZNANSTVENO - STRUČNI DIO

ZNANSTVENI RAD

Dinamika rasta nedoraslih jastoga (Palinurus elephas) u konroliranim uvjetima

STRUČNI RAD

Higijena i tehnologija prerade školjaka

STRUČNI RAD

Emuglatorske soli

STRUČNI RAD

Zbrinjavanje životinjskih leševa i konfiskata

STRUČNI RAD

Šljuka bena (Scolopax rusticola L.), od biologije do kuhinje


Prikaz iz literature

Obavijesti

Upute autorima





 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 




MESO
PRVI HRVATSKI ČASOPIS O MESU

Poslovni forum d.o.o. - Usluge izrade web stranica