|
|
|
UGOVORI O ORGANIZIRANJU PUTOVANJA
Ugovori o organiziranju putovanja, ugovori za usluge prijevoza, smještaja ili drugih turističkih usluga, primjeri ugovora za turističke (putničke) agencije...
SADRŽAJ OVOG PAKETA SA KVALITETNIM PRIMJERIMA UGOVORA
# Ugovor o organiziranju putovanja; više primjera gotovih ugovora
# Primjeri ugovora o organiziranju putovanja za organizatore putovanja
# Primjeri reguliranja prijevoza, smještaja ili drugih turističkih usluga
# Primjeri za osobe koja prodaju paket-aranžmane drugih agencija
# Primjeri izdavanja prethodne obavijesti putniku o putovanju
# Pregled obveznog sadržaja koji ugovor o putovanju mora imati
# Predlošci i upute za reguliranje odgovornosti za moguću štetu
# Jamčevina za organizirana putovanja, ugovaranje jamčevine
# Uređenje međusobnih odnosa organizatora putovanja i putnika
# Promjena ugovorene cijene, pravo na povećanje ugovorene cijene
# Pravo organizatora na raskid ugovora, primjeri ugovaranja prava...
# Ugovor o putovanju i opći uvjeti i uputstva za turističke aranžmane...
... i drugi primjeri...
Pored samih primjera, u svaki paket su dodani i materijali radi boljeg
razumijevanja, npr. zakoni, pravilnici, korisni članci, primjeri iz prakse, pregledi sudske prakse, obrasci...
Napomena; Isporučuju se samo paketi ugovora, a ne pojedinačni ugovori.
U svakom paketu je više primjera za uređenje istih ili srodnih pravnih odnosa,
jer tek uvidom u više primjera, možete u konačnici sastaviti vlastiti konkretni
ugovor, koji će upravo vama najbolje odgovarati. Pojedinačni primjer ne bi dao
uvid u sve varijante i mogućnosti.
OPĆE INFORMACIJE O PRAVNOJ REGULATIVI ORGANIZACIJE PUTOVANJA
UGOVOR O ORGANIZIRANJU PUTOVANJA
Ugovorom o organiziranju putovanja obvezuje se organizator putovanja
pribaviti putniku najmanje dvije
usluge koje se sastoje od prijevoza, smještaja ili drugih turističkih usluga što
čine cjelinu i koje se pružaju u vremenu dužem od 24 sata ili uključuju barem jedno noćenje (paket-aranžman), a
putnik se obvezuje platiti mu za to jednu ukupnu (paušalnu) cijenu.
Ove odredbe primjenjuju se i kad su pojedine usluge odvojeno naplaćene. Organizatorom putovanja smatra se i osoba koja prodaje paket-aranžman koji
je pripremila neka druga osoba.
Promidžbeni materijali, poput programa putovanja ili brošura, koji se odnose
na paket-aranžman, a koje je organizator putovanja stavio putniku na raspolaganje
ne smiju sadržavati zavaravajuće obavijesti u pogledu cijene
ili bilo koje druge odredbe ugovora
o organiziranju turističkog putovanja.
Promidžbeni materijali koji su putniku stavljeni na raspolaganje moraju
sadržavati jasne, potpune i točne
obavijesti o: cijeni paket-aranžmana; odredištu (destinaciji); sredstvu,
karakteristikama i kategoriji prijevoza;
vrsti smještajnog objekta, njegovoj lokaciji i kategoriji, njegovim osnovnim
karakteristikama te turističkoj
klasifikaciji prema pravu države u kojoj se objekt nalazi; broju dnevnih obroka;
planu putovanja; iznosu ili
postotku predujma te o broju i iznosu obroka otplate ostatka cijene, graničnim,
viznim i zdravstvenim formalnostima u pogledu putovanja i boravka u odredištu; najmanjem broju putnika
koji je potreban za organiziranje putovanja te roku u kojem će putnik biti
obaviješten o otkazu putovanja ako za putovanje nije prijavljen dovoljan broj putnika.
Podaci sadržani u promidžbenim materijalima obvezuju organizatora putovanja
i mogu biti izmijenjeni jedino
na temelju sporazuma s putnikom ili ako je putnik o tim izmjenama obaviješten
prije sklapanja ugovora, u kojem
slučaju ta mogućnost mora biti izričito navedena u promidžbenim materijalima.
Prije sklapanja ugovora organizator putovanja dužan je obavijestiti putnika,
u pisanom obliku ili drugom
trajnom, putniku dostupnom, mediju o osnovnim graničnim, viznim i zdravstvenim
formalnostima u pogledu putovanja i boravka u mjestu odredišta kao i o vremenu potrebnom za ispunjavanje
tih formalnosti. Ako je prije izdavanja prethodne obavijesti putniku uručen program putovanja
ili neki drugi promidžbeni
materijal koji sadrži spomenute podatke, prethodna obavijest
može sadržavati samo uputu na taj program ili promidžbeni materijal.
Ugovor o organiziranju putovanja sklapa se u pisanom obliku ili putem drugog
trajnog, putniku dostupnog i razumljivog oblika, s tim da barem jedan primjerak ugovora mora biti dostavljen
putniku. Organizator putovanja dužan je prije sklapanja ugovora putnika upoznati sa sadržajem ugovora.
Ovisno o uslugama koje su njime obuhvaćene, ugovor o organiziranju putovanja
mora osobito sadržavati odredbe o: tvrtki ili nazivu, odnosno imenu i prezimenu te sjedištu i adresi
organizatora putovanja te njegova osiguravatelja, ako je osiguranje obuhvaćeno paket-aranžmanom; odredištu te
vremenu i nadnevku boravka u
odredištu; vrsti smještajnog objekta, njegovoj lokaciji i kategoriji, njegovim
osnovnim karakteristikama te
turističkoj klasifikaciji prema pravu države u kojoj se objekt nalazi; broju
dnevnih obroka; planu putovanja;
izletima, obilascima i drugim uslugama koje su obuhvaćene paket-aranžmanom i
koje su uključene u cijenu;
cijeni i mogućnosti izmjene cijene sukladno ovom Zakonu te pristojbama za
određene usluge koje nisu uključene
u cijenu (primjerice, turističkim pristojbama, pristojbama za ukrcaj i iskrcaj u
zračnim i ostalim lukama); načinu i
vremenu plaćanja cijene; posebnim zahtjevima putnika o kojima je obavijestio
organizatora putovanja prilikom
rezerviranja putovanja, a koje je ovaj prihvatio; najmanjem broju putnika koji
je potreban za organiziranje putovanja te roku u kojem
će putnik biti obaviješten o otkazivanju putovanja ako za putovanje nije prijavljen
dovoljan broj putnika; roku u kojem putnik mora iznijeti svoje prigovore u
pogledu neispunjenja ili neurednog ispunjenja ugovora.
Organizator putovanja dužan je putniku pružiti usluge koje imaju sadržaj i
svojstva predviđene ugovorom i
skrbiti se o pravima i interesima putnika, u skladu s poslovnim običajima u ovoj
djelatnosti. Ako putnik za vrijeme putovanja istakne prigovor zbog neispunjenja ili
neurednog ispunjenja neke od
ugovorenih usluga, organizator putovanja ili njegov mjesni zastupnik dužni su na
prikladan način riješiti taj prigovor.
Organizator putovanja dužan je u razumnom roku prije započinjanja putovanja,
u pisanom obliku ili drugom
trajnom, putniku dostupnom, obliku obavijestiti putnika o: mjestu međuodredišta
ili izmjene prijevoznog sredstva
te vremenu dolaska u to mjesto; njegovu mjestu u prijevoznom sredstvu (broju
odjeljka u spavaćim kolima,
kabine na brodu i sl.); imenu i prezimenu, adresi i broju telefona mjesnog
zastupnika organizatora putovanja ili,
ako ga nema, osobi kojoj se putnik može obratiti u slučaju poteškoća ili, ako
nema niti takve osobe, broju telefona
ili drugom sredstvu koje mu omogućuje kontakt s organizatorom putovanja; u
slučaju putovanja maloljetnika,
načinu uspostave neposredne veze s njim ili za njega odgovornom osobom;
mogućnosti sklapanja ugovora o
osiguranju kojim se osiguravaju troškovi raskida ugovora od strane putnika ili
troškovi pomoći i povratka putnika u mjesto polazišta u slučaju neke nesreće ili bolesti.
Obavijesti koje dobije o putniku, njegovoj prtljazi, njegovim kretanjima i
imenima njegovih suputnika organizator smije priopćiti trećim osobama samo s odobrenjem putnika ili na zahtjev
ovlaštenog nadležnog tijela javne vlasti.
Organizator putovanja odgovara za svu štetu koju prouzroči putniku
neispunjenjem, djelomičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obveza koje se odnose na organiziranje putovanja
predviđenih ugovorom i Zakonom o obveznim odnosima.
Ako sam obavlja usluge prijevoza, smještaja ili druge usluge vezane za
izvršenje organiziranog putovanja,
organizator odgovara za štetu nanesenu putniku prema propisima koji se odnose na te usluge.
Organizator putovanja dužan je za svako organizirano putovanje osigurati
jamčevinu kod banke ili osiguravajućeg društva za povrat cijene putniku, ako zbog njegova stečaja ili
nesposobnosti plaćanja putovanje ne bude poduzeto, odnosno naknade troškova povratka putnika u mjesto polaska,
ako bi iz istih razloga putovanje bilo prekinuto.
Jamčevina može biti u obliku police osiguranja, gotovinskog pologa ili
bankarskog jamstva (garancije). Organizator putovanja dužan je izdati putniku potvrdu o osiguranju jamčevine
koja mu omogućuje neposredno ostvarenje prava prema banci, odnosno osiguravajućem društvu.
Sadržaj ovog paketa ugovora: Ugovor o organiziranju putovanja, ugovor o
putovanju i opći uvjeti i uputstva za turističke aranžmane, primjeri za prodaju
paket-aranžmane drugih agencija, izdavanja prethodne obavijesti putniku o
putovanju, ugovor o putovanju za organizirane grupe, ugovor o putovanju za
školske izlete, ugovor o putovanju na sajmove i kongrese, primjeri ugovora za
turističke agencije, ugovori za putničke agencije, prodaja avio karata, pravo
organizatora ili putnika na raskid ugovora...
Posebna ponuda za turističke agencije, vlasnike apartmana:
Izrada turističkih web stranica, web stranice za agencije i vlasnike apartmana
Provjerite povoljnu ponudu stvarno kvalitetnih web stranica!
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što je vrlo profitabilno i praktično za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te uspješno prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
|