|
|
|
MENADŽMENT - ZA UPRAVE, NADZORNE ODBORE I DIREKTORE
Primjeri ugovora za veće investicije ili složenije poslove, kapitalni ugovori
SADRŽAJ OVOG PAKETA SA PRIMJERIMA UGOVORA
# Menadžerski ugovor, reguliranje rada, prava i dužnosti menadžera
# Ugovor za menadžere o pravu na nagradu i sudjelovanju u dobiti
# Društveni ugovor o osnivanju društva s ograničenom odgovornošću
# Ugovor o osnivanju gospodarsko interesnog udruženja
# Odluke i rješenja uprave društva
# Ugovor o konzorciju
# Ugovor o koncesiji
... i drugi primjeri...
Pored samih primjera, u svaki paket su dodani i materijali radi boljeg
razumijevanja, npr. zakoni, pravilnici, korisni članci, primjeri iz prakse, pregledi sudske prakse, obrasci...
Napomena; Isporučuju se samo paketi ugovora, a ne pojedinačni ugovori.
U svakom paketu je više primjera za uređenje istih ili sličnih pravnih odnosa,
te tek uvidom u više primjera, možete u konačnici sastaviti vlastiti konkretni
ugovor, koji će upravo vama najbolje odgovarati. Pojedinačni primjer ne bi dao
uvid u sve mogućnosti i varijante.
Menadžerski ugovori sklapaju se po načelu obvezno-pravnog odnosa i njihov
sadržaj mora biti utemeljen na aktima trgovačkog društva. To osobito vrijedi za
pitanja koja se odnose na nagrade za rezultate poslovanja, premije osiguranja,
provizije, odobravanje kredita i sl. Sama forma ugovora nije propisana zakonima
što teoretski znači da menadžerski ugovor može biti i usmeni, ali je zbog
složenosti sadržaja te važnosti prava i obveza koje obuhvaća razumno je da svi
elementi menadžerskog ugovora budu precizirani u pisanoj formi.
U radno-pravnom smislu položaj menadžera predsjednika ili člana uprave
trgovačkog društva sličan je položaju izbornih ili imenovanih osoba koje
obavljaju funkciju u tijelima izvršne vlasti. Kako se radno-pravni status za
članove trgovačkog društva uređuje ugovorima o radu i predstavlja obvezno-pravni
okvir zapošljavanja na temelju samog Zakona o radu, a menadžeri ne mogu
istodobno imati i ugovor o radu i menadžerski ugovor jer se njihovo radno mjesto
i radno-pravni status uređuju slobodnom voljom ugovornih strana, menadžerski
ugovori moraju točno utvrditi i elemente radnog odnosa.
Menadžerski ugovor je svojevrsna sinteza moći upravljanja i moći rukovođenja,
odnosno dokument kojim se zasniva partnerstvo između onih koji imaju određenu
poslovnu viziju i spremnost da ulože novac i menadžera koji prihvaća
profesionalni izazov da tu poslovnu viziju ostvari. Načelno se može reći da je
ugovor o zapošljavanju menadžera zapravo ugovor o partnerstvu onih koji su
vlasnici poslovne ideje i onih koji vjeruju da su sposobni da tu ideju pretvore
u dobar poslovni rezultat.
Stoga je menadžerski ugovor akt slobodne poduzetničke volje obiju strana,
dokument kojim se ostvaruje profesionalna sinteza moći novca, moći znanja i moći
partnerstva. Menadžerski ugovor treba ujedno i precizirati pravila poslovanja
između uključenih strana i predvidjeti cjelokupni scenarij za svaki mogući ishod
poslovne suradnje, uključujući mogućnost raskida ugovora.
PREGLED POSEBNE POSLOVNE PONUDE
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što je vrlo profitabilno i praktično za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te uspješno prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
|