|
|
|
UGOVORI O ALOTMANU (UGOSTITELJSTVO - HOTELI - AGENCIJE)
Primjeri ugovora o raspolaganju smještajem, primjeri ugovora o alotmanu
SADRŽAJ OVOG PAKETA SA PRIMJERIMA UGOVORA
# Primjeri ugovora o raspolaganju ugostiteljskim smještajem, alotman...
# Predlošci kojima se ugostitelj obvezuje za određeno razdoblje ili sezonu
# Predlošci za davanje na raspolaganje smještaja turističkoj agenciji
# Primjeri za određeni broj ležaja, odnosno smještajnih jedinica u objektu
# Primjeri ugovaranja stavljanja na raspolaganje određenog smještaja
# Primjeri reguliranja obaveza turističke agencije prema ugostitelju
# Primjeri ugovaranja obveza plaćanja ugostiteljskih ili hotelskih usluga
# Ugovaranje da je ugostitelj ili hotel dužan agenciji isplatiti proviziju
# Primjeri za privatne iznajmljivače apartmana ili soba, najam vila...
# Šprance ugovora za zakup hotelskih kapaciteta tijekom sezone...
... i drugi primjeri...
Pored samih primjera, u svaki paket su dodani i materijali radi boljeg
razumijevanja,
npr. zakoni, pravilnici, korisni članci, primjeri iz prakse, pregled sudske prakse, obrasci...
Napomena; Isporučuju se samo paketi ugovora, a ne pojedinačni ugovori.
U svakom paketu je više primjera za uređenje istih ili sličnih pravnih odnosa,
te tek uvidom u više primjera, možete u konačnici sastaviti vlastiti konkretni
ugovor, koji će upravo vama najbolje odgovarati. Pojedinačni primjer ne bi dao
uvid u sve mogućnosti i varijante.
OPĆE INFORMACIJE O OVOJ VRSTI UGOVORA U TURIZMU
UGOVOR O RASPOLAGANJU UGOSTITELJSKIM SMJEŠTAJEM
(UGOVOR O ALOTMANU)
Ugovorom o raspolaganju ugostiteljskim smještajem ugostitelj se obvezuje u
određenom razdoblju staviti na raspolaganje turističkoj agenciji određeni broj
ležaja, odnosno smještajnih jedinica u određenom objektu, pružiti ugostiteljske
usluge osobama koje uputi agencija i platiti joj određenu proviziju, a ova se
obvezuje popunjavati ih, odnosno obavijestiti u ugovorenim rokovima da to ne
može učiniti te platiti cijenu usluga, ako se koristila ugovorenim smještajem.
Ako ugovorom nije drukčije određeno, smatra se da su ugostiteljski smještaji
stavljeni na raspolaganje za jednu godinu (godišnji alotman).
Ugovor o raspolaganju ugostiteljskim smještajem mora biti sklopljen u pisanom obliku.
OBAVEZE TURISTIČKE AGENCIJE
Turistička agencija dužna je obavješćivati ugostitelja o tijeku popune
ugovorenih smještaja. Ako ne može popuniti ugovoreni smještaj, turistička
agencija dužna je u ugovorenim ili uobičajenim rokovima obavijestiti ugostitelja
o tome i dostaviti mu listu gostiju te u obavijesti odrediti rok do kojega
ugostitelj može slobodno njime raspolagati.
Ugostiteljski smještaj koji u listi gostiju nije označen kao popunjen smatra se
slobodnim od dana primitka te liste od strane ugostitelja za razdoblje na koje se lista odnosi.
Nakon proteka toga razdoblja turistička agencija ponovno stječe pravo
popunjavanja ugovorenog smještaja.
Turistička agencija ne smije osobama koje šalje u ugostiteljski objekt
zaračunavati više cijene za ugostiteljske usluge od onih koje su predviđene
ugovorom o raspolaganju ugostiteljskim smještajem ili ugostiteljskim cjenikom.
Ako ugovorom nije drukčije određeno, cijenu ugostiteljskih usluga plaća
ugostitelju turistička agencija poslije njihova izvršenja. Ugostitelj ima pravo
zahtijevati plaćanje odgovarajućeg predujma.
Turistička agencija dužna je osobama koje šalje na temelju ugovora o
raspolaganju ugostiteljskim smještajem izdati posebnu pisanu ispravu. Posebna
isprava glasi na
ime ili na određenu grupu, neprenosiva je i sadrži nalog ugostitelju da pruži usluge
koje su u njoj navedene. Na temelju posebne isprave obračunavaju se uzajamne
tražbine između turističke agencije i ugostitelja.
OBAVEZE UGOSTITELJA
Ugostitelj preuzima konačnu i neopozivu obavezu da u određenom razdoblju stavi na
raspolaganje ugovoreni broj ležaja, odnosno drugih smještajnih jedinica i pruži
osobama koje upućuje turistička agencija usluge navedene u posebnoj pisanoj ispravi.
Ugostitelj ne može ugovoriti s drugom turističkom agencijom raspolaganje
smještajem koji je objekt već sklopljenog ugovora o raspolaganju ugostiteljskim smještajem.
Ugostitelj (hotel, vlasnik apartmana) je dužan osobama koje uputi turistička agencija pružiti usluge pod
istim uvjetima kao i osobama s kojima je neposredno sklopio ugovor o ugostiteljskim (smještajnim) uslugama.
Ugostitelj ne može mijenjati ugovorene cijene ako o tome ne obavijesti
turističku agenciju najmanje šest mjeseci unaprijed, osim u slučaju promjene u
tečaju razmjene valuta koje utječu na ugovorenu cijenu. Nove cijene mogu se
primjenjivati nakon isteka jednoga mjeseca od njihove dostave turističkoj
agenciji. Nove cijene neće se primjenjivati na usluge za koje je već dostavljena
lista gostiju. U svakom slučaju izmjene cijene nemaju učinak na rezervacije koje
je ugostitelj potvrdio.
Ugostitelj je dužan turističkoj agenciji isplatiti proviziju na promet ostvaren
na temelju ugovora o raspolaganju ugostiteljskim smještajem. Provizija se
određuje u postotku od cijene izvršenih ugostiteljskih usluga. Ako postotak
provizije nije određen ugovorom, turističkoj agenciji pripada provizija određena
njezinim općim uvjetima poslovanja ili,
ako ovih nema, poslovnim običajima.
PRAVO TURISTIČKE AGENCIJE NA ODUSTANAK OD UGOVORA
Turistička agencija može privremeno odustati od korištenja ugovorenog smještaja
a da time ne raskine ugovor o raspolaganju ugostiteljskim smještajem, niti da
odgovara ugostitelju za štetu, ako u ugovorenom roku pošalje ugostitelju
obavijest o odustanku od korištenja. Ako rok obavijesti o odustanku nije određen
ugovorom, utvrđuje se na temelju poslovnih običaja u ugostiteljstvu. U slučaju
da obavijest o odustanku ne bude poslana u predviđenom roku, ugostitelj ima
pravo na naknadu štete.
Turistička agencija može odustati od ugovora u cijelosti bez obveze da naknadi
štetu, ako obavijest o odustanku pošalje u ugovorenom roku.
Obveza turističke agencije da popuni ugovoreni smještaj; govorom o raspolaganju
ugostiteljskim smještajem može se predvidjeti posebna obveza turističke agencije
da popuni ugovoreni ugostiteljski smještaj (puno za prazno).
Ako u tom slučaju ne popuni ugovoreni smještaj, turistička agencija dužna je
platiti ugostitelju naknadu po neiskorištenom ležaju, odnosno drugoj smještajnoj
jedinici i danu. Turistička agencija nema tada pravo pravodobnom obaviješću otkazati ugovor,
ni djelomično ni u cijelosti.
Alotman - Primjeri ugovora o alotmanu - Predlošci za alotman - Alotman za agencije
|
|
|
|
|
IZRADA WEB STRANICA
Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi trebali imati web stranice:
Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.
Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.
Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.
Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, foruma, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.
Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što je vrlo profitabilno i praktično za kupce.
Branding: Web stranice su važan alat za branding, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.
Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.
Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te uspješno prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.
Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
|
|
|
|
|