GODINA VI > BROJ 4 > BROJ 3 > BROJ 2 > BROJ 1 GODINA V > BROJ 6 > BROJ 5 > BROJ 4 > BROJ 3 > BROJ 2 > BROJ 1 > KNJIGE > LINKOVI > IZRADA WEB STRANICA IZRADA WEB STRANICA Samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog... Mobilna responzivnost predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci. Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica... |
AKTUALNO AKCIJA HGK "KUPUJMO HRVATSKO" "Hrvatska kvaliteta" i " Izvorno Hrvatsko" Hadžiosmanović, M. Posljednjih mjeseci sve se više aktualizira pitanje otvorenih granica za uvoz gotovo svih prehrambenih proizvoda u Republiku Hrvatsku. U vezi s time javlja se čitav niz problema vezanih za konkurentnost domaće proizvodnje, opstojnost proizvođača i održivost stočarske proizvodnje i prehrambene industrije u nas. Posebno pitanje koje se postavlja u pogledu uvoza namirnica je pitanje njihove kakvoće na tržištu u odnosu na domaću proizvodnju. U vezi s navedenim, Hrvatska gospodarska komora pokrenula je akciju pod nazivom "Kupujmo hrvatsko" koja je već održana u nekoliko gradova i polučila pozitivne rezultate. Uvidjevši značenje hrvatskih proizvoda koji su tradicionalno obilježje hrvatske kulture i autohtonosti Hrvatska gospodarska komora je početkom devedesetih godina pokrenula inicijativu promocije proizvoda uvodeći znakove "Hrvatska kvaliteta" i "Izvorno hrvatsko". Savjet projekta vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda HGK na osnovi Pravilnika o znakovima vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda usvojio je 1999.god Poslovnik o radu tehničkih komisija u postupku rješavanja zahtjeva za dodjelu prava uporabe znakova vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda. Smisao označavanja i uporabe znakova "Hrvatska kvaliteta" i " Izvorno hrvatsko" u proteklih nekoliko godina prepoznala je hrvatska javnost a proizvođači su podnosili zahtjeve za dodjelu ovih znakova koji im omogućavaju prestiž na domaćem tržištu. Postupak pokretanja prava njihova korištenja uključuje podnošenje zahtjeva uz odgovarajuću dokumentaciju Centru za unapređivanje HGK koja ga prosljeđuje odgovarajućoj tehničkoj komisiji na stručno mišljenje. Nakon zadovoljavajuće ocjene predmet se dostavlja Savjetu projekta koji odlučuje o dodjeli prava uporabe znaka. Svečana dodjela povelje slijedi jednom godišnje na dan Hrvatske gospodarske komore. Značajno je napomenuti da je u posljednjih nekoliko godina na spomenuti način poznatim proizvođačima mesnih proizvoda dodijeljeno pravo uporabe znakova "Hrvatska kvaliteta" i "Izvorno hrvatsko". U obrazloženju projekta vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda HGK namjerava uspostaviti novi vizualni "kod" te omogućiti hrvatskim tvrtkama i proizvođačima da ponude svoje vrhunske proizvode i postanu prepoznatljivi te da se s povjerenjem i sigurnošću mogu nositi s konkurencijom na svjetskom tržištu. Nastoji se postići da potrošač s povjerenjem kupuje proizvode označene znakom "Hrvatska kvaliteta" jer će znati da se radi o proizvodima koji predstavljaju vrh svjetske ponude u svojoj klasi. Posebnu vrijednost u tom smislu trebao bi postići proizvod sa znakom "Izvorno hrvatsko" kao rezultatu hrvatske tradicije i razvojno istraživačkog rada dakle s neponovljivim i jedinstvenim osnovnim značajkama. Sve u svemu, treba voditi računa o tome da na suvremenom tržištu vlada sve zahtjevniji i izbirljiviji potrošač te da odluku o kupovini donosi pokrenut unutarnjim motivima i vođen utjecajima brojnih vanjskih čimbenika. Vizualni dojam koji proizvod ostavlja osobito je važan te ostaje zapažen kod potrošača kao garancija dobro utrošenog novca. Projekt vizualnog označavanja uključuje vrlo detaljna ispitivanja proizvoda a kriteriji su strogi i samo najbolji hrvatski proizvodi mogu nositi navedene znakove. Povećani interes za ovaj projekt može se protumačiti dobrim putem za orijentaciju o kakvoći proizvoda i zdravoj konkurenciji unutar hrvatskog tržišta. Cijeli članak dostupan je u tiskanom izdanju |
Naslovnica Riječ urednice AKTUALNO "Hrvatska kvaliteta" i "Izvorno Hrvatsko" TEHNLOGIJA Soljenje u proizvodnji trajnih proizvoda (I) IZ LITERATURE I PRAKSE Aktivitet vode (aw) kao čimbenik održivosti mesa SVIJET OKO NAS Mađarska preuzima vodstvo TRŽIŠTE MESA Tržište svinja Tržište goveda TRŽIŠTE RIBE Slatkovodna riba u uzgajalištima Morska riba u uzgajalištima ODABRANE STRANICE Iz Zakona o zaštiti potrošača (NN RH broj 96/2003) UZGOJ ŽIVOTINJA Uzgoj pernate divljači - fazan ZNANSTVENO - STRUČNI DIO ORGINALNI ZNANSTVENI RAD Utjecaj omamljivanja strujom na kakvoću brojlera PRETHODNO PRIOPĆENJE Higijenska ispravnost polutrajnih kobasica STRUČNI RAD Čišćenje i dezinfekcija u mesnoj industriji REVIJALNI PRIKAZ Značenje starter-kultura u proizvodnji trajnih kobasica REVIJALNI PRIKAZ Brze metode za određivanje mikroorganizama u namirnicama Prikaz iz literature Obavijesti Upute autorima IN MEMORIAM
|
|
MESO PRVI HRVATSKI ČASOPIS O MESU Poslovni forum d.o.o. - Usluge izrade web stranica |