POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



NAPOMENA!


GODINA VI

> BROJ 4

> BROJ 3

> BROJ 2

> BROJ 1

GODINA V

> BROJ 6

> BROJ 5

> BROJ 4

> BROJ 3

> BROJ 2

> BROJ 1



> KNJIGE

> LINKOVI

> IZRADA WEB STRANICA

Klikni za pregled priloga
PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE KOJE SU VAM NA RAPOLAGANJU NA POSLOVNOM FORUMU



IZRADA WEB STRANICA

Samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...



SVIJET OKO NAS

MAĐARSKA PREUZIMA VODSTVO

Lučić, K.

Mađarska modernizira i unaprjeđuje sektor svinjogojstva
pripremajući se za ulazak u EU u svibnju, 2004.



Mađarski uzgajivači svinja udružuju se u zadruge što bi ih osnažilo i pomoglo im u poboljšanju standarda, ali i u postizanju boljih dogovora kada Mađarska pristupi Europskoj uniji u svibnju ove godine. Vlada se također nada da će iskoristiti posebne zajmove Europske unije za uspostavu barem jedne ogledne farme svinja kako bi pomogli svojim farmerima u prihvaćanju najnovijih metoda i tehnologija kako bi bili konkurentni ostalim europskim proizvođačima. Iznio je to mađarski zamjenik ministra pri Ministarstvu agrikulture i regionalnog razvoja, profesor Peter Biacs, na Svjetskom svinjogojskom kongresu, održanom u Britaniji prošle godine.

Mađarska se prilagođava Europskoj uniji

Profesor Biacs je naglasio da mađarski uzgajivači svinja u proteklih nekoliko godina u velikoj mjeri primjenjuju modernu tehnologiju u uzgoju, te odnedavno djeluju u smjeru poboljšanja dobrobiti svinja, ali je priznao da još ima dosta za napraviti na tom putu. Vjeruje kako bi od velike pomoći bila izgradnja ogledne farme svinja na kojoj bi farmeri u Mađarskoj mogli vidjeli kako bi stvari trebale izgledati i biti napravljene. Tako bi se znanje i njegova praktična primjena brzo proširili po svim farmama u zemlji te pomoći da svi budu u toku.
Vlada je naročito motivira male i srednje uzgajivače, koji drže od 100 do 1000 svinja, da stvore zadruge koje bi im pomogle prodavati njihovu svinjetinu jer svaki zasebno nisu dovoljno veliki da konkuriraju na EU tržištu.

Kao zadrugari, također bi se mogli prijaviti za posebne EU subvencije koje su dostupne za plasiranje svinjetine na tržište, jednako kao i zajmovi za projekte poboljšanja sigurnosti hrane, dobrobiti životinja te zaštitu okoliša. Time bi se pomoglo u osiguravanju tržišta za industriju koja je bila zaokupljena problemima prevelike proizvodnje, što uzrokuje političke napetosti između uzgajivača i proizvođača od 90-tih godina prošlog stoljeća, kada je Mađarsku također pogodio gubitak izvoznog tržišta na području bivšeg Sovjetskog Saveza. Neke od situacija su bile toliko ozbiljne da je vlada bila prisiljena pregovarati između dviju suprotstavljenih strana.

Proizvodnja svinja je bila na vrhuncu 80-tih, kada se godišnje klalo oko 12 milijuna svinja. Danas taj broj iznosi 6 milijuna svinja godišnje, a posljedica je nekih radikalnih poteza nakon gubitka unosnog izvoznog tržišta bivšeg Sovjetskog saveza.
Bivše državne svinjogojske farme, koje posjeduju vlastite klaonice te mješaonice hrane, još uvijek čine oko 85 % proizvodnje, ali broj individualnih, privatnih farmera raste pa oni sada proizvode oko milijun svinja.

Proizvodnja svinjetine i izvoz

Mađarska je 2000. godine bila na 26. mjestu na svijetu po proizvodnji svinjskog mesa, s uzgojnim stadima od 400.000 krmača i klanjima više od 6 milijuna svinja godišnje. Takva je proizvodnja premašivala potrebe vlastitog tržišta. Stoga se Mađarska oslanja na izvozna tržišta da bi održala svoju proizvodnju svinjskog mesa. U proteklim godinama, razvila je nova izvozna tržišta na Dalekom Istoku. Također izvozi žive svinje u EU.

Glavna izvozna tržišta Mađarske uključuju Japan, Južnu Koreju, Njemačku i Rusiju. Sada s nestrpljenjem očekuje pristup EU, kada će plaćanje i propisi za registrirane proizvode i farme, te povećana podrška ruralnim područjima, osigurati uzgajateljima svinja dobre uvjete za razvoj. Takva bi situacija trebala pomoći proizvođačima žitarica da se osigura dobra proizvodnja, čime bi se pomoglo i domaćim proizvođačima stočne hrane da opskrbe životinje s jeftinijom hranom. Slobodna trgovina na proširenom tržištu od između 450 i 500 milijuna ljudi također znači i veću sigurnost za sektor svinjogojstva.

Napredak u sektoru svinjogojstva

Profesor Biacs je istaknuo da su mađarski uzgajivači svinja već napravili dosta u pogledu sigurnosti hrane i dobrobiti životinja, gdje kvaliteta uvjeta života svinja postaje sve važnija i za proizvođače i za potrošače. Vlada je nedavno uspostavila novi «zakonski instrument» za kontrolu uzgoja i držanja stoke, pa tako i svinja. Mogućnost ulaženja u trag životinji također postaje vrlo važna, ne samo za uzgajivače svinja, već i za krajnje potrošače koji žele saznati porijeklo hrane, kako bi mogli razmotriti što leži iza cijena te procijeniti utjecaj kakvoće na cijenu.

Prilagodba EU

Promatrači kažu da je Mađarska bolje pozicionirana od Poljske za prilagodbu pravilima i strukturama EU. Smatraju da je struktura mađarske agrikulture slična ostalim članicama EU, a farme su, uglavnom, dovoljno velike da budu posao s dobrom ekonomskom perspektivom, naročito ukoliko se manje farme potakne na stvaranje zadruga.
Također, postoji veća koordinacija među vladinim tijelima i trgovinskim udruženjima te sofisticiranije marketinške tehnike i tržišne informacije, koje proizvođači mogu koristiti za razvoj svojih proizvoda i na poljima osiguranja i garancije kvalitete.

Mađarska se također već počela integrirati u zapadnjačke ekonomske i političke strukture. Na primjer, 2001. godine je zabranila dodavanje mesnog i koštanog brašna u stočnu hranu. Iako poticatelji rasta, koji se postupno isključuju iz prehrane u EU nisu zabranjeni u Mađarskoj, proizvođači moraju dobiti dozvolu područne veterinarske službe prije nego ih upotrijebe u proizvodnji stočne hrane.
Što se tiče zdravlja životinja, vlada je već uspostavila mrežu od 20 veterinarskih stanica u svakoj županiji, ili regiji, koje pomažu uzgajivačima radi poboljšanja uvjeta proizvodnje.




Cijeli članak dostupan je u tiskanom izdanju













Naslovnica

Riječ urednice

AKTUALNO

"Hrvatska kvaliteta" i "Izvorno Hrvatsko"

TEHNLOGIJA

Soljenje u proizvodnji trajnih proizvoda (I)

IZ LITERATURE I PRAKSE

Aktivitet vode (aw) kao čimbenik održivosti mesa

SVIJET OKO NAS

Mađarska preuzima vodstvo

TRŽIŠTE MESA

Tržište svinja

Tržište goveda

TRŽIŠTE RIBE

Slatkovodna riba u uzgajalištima

Morska riba u uzgajalištima

ODABRANE STRANICE

Iz Zakona o zaštiti potrošača (NN RH broj 96/2003)

UZGOJ ŽIVOTINJA

Uzgoj pernate divljači - fazan

ZNANSTVENO - STRUČNI DIO

ORGINALNI ZNANSTVENI RAD

Utjecaj omamljivanja strujom na kakvoću brojlera

PRETHODNO PRIOPĆENJE

Higijenska ispravnost polutrajnih kobasica

STRUČNI RAD

Čišćenje i dezinfekcija u mesnoj industriji

REVIJALNI PRIKAZ

Značenje starter-kultura u proizvodnji trajnih kobasica

REVIJALNI PRIKAZ

Brze metode za određivanje mikroorganizama u namirnicama

Prikaz iz literature

Obavijesti

Upute autorima

IN MEMORIAM





Ažurirano: 19. 3. 2024.


 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 




MESO
PRVI HRVATSKI ČASOPIS O MESU

Poslovni forum d.o.o. - Usluge izrade web stranica