POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
 

 

 
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
 

 

 
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
 

 

 
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
 

 



NAPOMENA!


GODINA VI

> BROJ 4

> BROJ 3

> BROJ 2

> BROJ 1

GODINA V

> BROJ 6

> BROJ 5

> BROJ 4

> BROJ 3

> BROJ 2

> BROJ 1



> KNJIGE

> LINKOVI

> IZRADA WEB STRANICA

Klikni za pregled priloga
PREGLED SVIH USLUGA ZA PODUZETNIKE KOJE SU VAM NA RAPOLAGANJU NA POSLOVNOM FORUMU



IZRADA WEB STRANICA

Samostalna izrada web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć našeg CMS-a. Moderni dizajni za Vašu web stranice. Korištenje administracije slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija te ostvarite svoju prvu web stranicu u trenu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...

Mobilna responzivnost predstavlja prilagođavanje web stranice svim uređajima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve stranice. SEO optimizacija će omogućiti vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama (poput Google-a) za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.

Dizajn responzivnih web stranica, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...




2003. GODINA
MEĐUNARODNA GODINA SLATKIH VODA


Godina 2003. proglašena je Međunarodnom godinom slatkih voda. Ne treba posebno napominjati ulogu i značenje vode u životu ljudi i uopće našeg planeta. Cilj je održivo gospodarenje vodama i zaštita zaliha pitke vode. Poznato je da slatke vode na našem planetu ima oko 2.5 % i da je nejednako raspoređena. Svakim danom ima je sve manje zbog neadekvatnog gospodarenja i nemara. Na sreću Hrvatska je relativno bogata vodama. Stalne rezerve podzemne vode procjenjuju se oko 95 – 250 milijardi m3. Količina i kakvoća naših površinskih voda i izvorišta također zadovoljava. Na žalost to se ne odnosi na većinu zemalja Afrike i Azije gdje vlada kronična nestašica vode. Poznato je da oko jedna milijarda ljudi nema pristup vodi za piće, a do 2025. godine dvije trećine stanovništva našeg planeta suočiti će se sa nedostatkom vode. Po podacima Svjetske zdravstvene organizacije oko dva milijuna djece umire od bolesti koje se prenose vodom, a u Kini, Indiji i Indoneziji umire dva puta više ljudi od dijareje nego od HIV-a.
Voda je blagodat koju trebamo čuvati i očuvati za buduće generacije.

 


U Zagrebu je 30. svibnja 2003. godine u organizaciji Hrvatske ekektroprivrede dd. održan:
Drugi skup Gospodarstvo za okoliš: VODA ZA ŽIVOT

ZAJEDNIČKA IZJAVA

Gospodarski rast i zaštita okoliša neraskidivo su povezani. Potrebna su znanja, odlučnost i stalna aktivnost da bi se pomirile dvije vrlo važne razvojne dimenzije: daljnji gospodarski razvoj s jedne, i zaštita okoliša s druge strane. Koncept održivosti zahtijeva od poduzeća koja ga primjenjuju, usklađeno upravljanje svim trima ključnim aspektima poslovanja -gospodarskim, okolišnim i društvenim.
Mi, sudionici 2. skupa Gospodarstvo za okoliš, predstavnici najvećih hrvatskih tvrtki, svjesni svoje društvene odgovornosti usmjerene ka razvoju, stalnom gospodarskom rastu i poboljšanju odnosa prema okolišu, i ove smo se godine sastali prigodom Svjetskog dana zaštite okoliša. Na prvom skupu održanom prošle godine s temom "Gospodarstvo - zaštita okoliša - hrvatska budućnost", upoznali smo hrvatsku javnost s našim razvojnim programima, stalnom skrbi za okoliš i poslovanjem u skladu s načelima održiva razvoja.
Ovogodišnji skup "Voda za život" održavamo u Međunarodnoj godini voda. Kvalitetna voda za piće najveće je prirodno bogatstvo, obnovljivo, ali i ograničeno. Planet Zemlja sadrži samo 2,5 % slatkih voda od čega je samo manji dio dostupan za piće. Prema podacima UN-a, dvije trećine čovječanstva nema dovoljno vode za piće, a UNESCO procjenjuje kako više od 5 milijuna ljudi godišnje umire od bolesti uzrokovanih nedostatkom vode, njezinim onečišćenjem ili lošom kvalitetom vode za piće.
Na sreću, Hrvatska se može ubrojiti u zemlje bogatije vodama. Kao predstavnici društveno odgovornih tvrtki svjesni smo svoje odgovornosti prema ovom značajnom i životno važnom prirodnom bogatstvu. Svakodnevnim poslovanjem u najrazličitijim djelatnostima, vodu koristimo kao prometni medij, energent, sredstvo za hlađenje i za pranje, sirovinu za proizvodnju pića, hrane i lijekova. Voda nam predstavlja i važan dio ukupnog turističkog proizvoda, prirodnog i socijalnog okruženja, estetsku i kulturološku vrijednost zemljopisnog i duhovnog prostora kojeg smo baštinili.
Svjesni smo da svojom djelatnošću možemo ugroziti kvalitetu i raspoloživost voda u Hrvatskoj. Stoga se obvezujemo da ćemo, ne dovodeći u pitanje svoju temeljnu djelatnost:
- pridržavati se svih postojećih i podržavati donošenje novih kvalitetnih zakonskih propisa Republike Hrvatske o gospodarenju i zaštiti voda;
- pratiti i primjenjivati primjere najbolje prakse u zaštiti voda u našoj državi i svijetu, posebice u zemljama Europske unije;
- koristiti suvremene provjerene tehnologije, primjenjivati mjere i ugrađivati uređaje koji štite vodu od svih vrsta onečišćenja;
- vodu koristiti djelotvorno i racionalno, bez nepotrebnog rasipanja;
- zauzimati se za sprječavanje ugrožavanja, otuđivanja i mogućeg nekontroliranog ustupanja vodnih bogatstava Hrvatske; te
- odgovorno, s profesionalnom i moralnom osjetljivošću čuvati vodu za buduće naraštaje.
Zaključujući ovogodišnji skup iskazujemo svoju otvorenost prema svim poticajima, sugestijama i inovacijama za poboljšanje odnosa prema vodi i svemu što predstavlja zdravi okoliš u Hrvatskoj. To uključuje i poboljšanje tehnologija u službi naših djelatnosti, više ulaganja u zaštitu okoliša, te podizanje opće razine znanja o okolišu, sustavnim informiranjem i edukacijom za okoliš.

U Zagrebu, 30. svibnja 2003. godine


Hrvatska elektroprivreda d.d.
INA - Industrija nafte d.d.
Hrvatske vode
ABB
Allianz
Coca Cola Beverages
Croatia osiguranje
Dalekovod
Dalmacijacement
Elektroprojekt d.d.
Ericsson Nikola Tesla
Hrvatske auto ceste
Hrvatska banka za obnovu i razvitak
Hrvatski telekom
Hrvatske željeznice
Jamnica d.d. - Agrokor
JANAF
Karlovačka pivovara d.d.
Končar Elektroindustrija
Kraš d.d.
Lura
Pliva d.d.
Podravka d.d.
Privredna banka Zagreb
Siemens
TC Koromačno
Vindija d.d.
Vodoopskrba i odvodnja d.o.o. Zagreb
Zagrebačka banka
Zagrebačka pivovara d.d.
Zagrebački velesajam

Prof.dr.sc. Marija Vučemilo

 



OBAVIJESTI

Cold Chain-Management
1st International Workshop


Bonn, 8.-9. prosinca 2003.

www.iaph.uni-bonn.de/coldchain.htm

Teme:
Opskrba hranom
Monitoring svježine
Kontrola temperature
Analiza rizika
Sigurnost hrane i lijekovi
Zaštita potrošača













Naslovnica

Riječ urednice

AKTUALNO

Veterinarsko-sanitarni uvjeti za obradu, preradu i uskladištenje proizvoda životinjskog podrijetla

TEHNLOGIJA

Uloga stroja za mljevenje mesa u preradi

IZ LITERATURE I PRAKSE

Standardni sanitacijski operativni program (SSOP’s)

Salamureno meso i zdravlje ljudi
ODABRANE STRANICE

Inspekcijske kontrole u prometu mesom i mesnim prerađevinama

TRŽIŠTE MESA

Tržište goveda

Tržište svinja

TRŽIŠTE RIBA

Slatkovodna riba u ribogojilištima

Morska riba u ribogojilištima

ZNANSTVENO - STRUČNI DIO

ZNANSTVENI RAD

Kakvoća pašteta u ovitku na zagrebačkom tržištu

STRUČNI RAD

Bakteriološka ispravnost pačjih jaja

STRUČNI RAD

Bakteriološka ispravnost proizvoda od usitnjenog oblikovanog mesa

REVIJALNI PRIKAZ

Histamin u mesu i mesnim proizvodima

AUTORSKI PREGLED

Boja mesa - važan parametar kakvoće

Prikaz iz literature

Obavijesti

Upute autorima




Ažurirano: 18. 4. 2024.


 
IZRADA WEB STRANICA

Imati dobre web stranice danas je gotovo neizbježno za bilo koju tvrtku ili organizaciju koja želi biti prisutna na tržištu. Evo nekoliko razloga zašto bi tvrtka trebala imati web stranice:

Dostupnost 24/7: Web stranice su dostupne 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, što omogućuje kupcima da se informiraju o proizvodima i uslugama tvrtke u bilo koje vrijeme.

Povećanje vidljivosti: Web stranice mogu pomoći tvrtkama da budu vidljivije na internetu, što može povećati broj posjetitelja i potencijalnih kupaca.

Predstavljanje tvrtke: Web stranice omogućuju tvrtkama da predstave svoje proizvode i usluge, povijest tvrtke, misiju i viziju, te da se razlikuju od konkurencije.

Komunikacija s kupcima: Web stranice omogućuju tvrtkama da komuniciraju s kupcima putem e-pošte, chatova, obrazaca za kontakt, društvenih mreža i drugih kanala komunikacije.

Prodaja proizvoda i usluga: Web stranice omogućuju tvrtkama da prodaju svoje proizvode i usluge online, što može biti vrlo profitabilno i prikladno za kupce.

Branding: Web stranice su važan alat za branding tvrtke, jer mogu pomoći u izgradnji prepoznatljivosti brenda, te u stvaranju pozitivne percepcije o tvrtki i njezinim proizvodima i uslugama.

Analitika i praćenje rezultata: Web stranice omogućuju tvrtkama da prate i analiziraju posjetitelje, te da bolje razumiju svoje kupce i poboljšaju svoje marketinške aktivnosti.

Sve u svemu, web stranice su važan alat za tvrtke koje žele biti konkurentne na tržištu, te komunicirati i prodavati svoje proizvode i usluge na najučinkovitiji način.

Link na našu ponudu za izradu web stranica - Provjerite!
 




MESO
PRVI HRVATSKI ČASOPIS O MESU

Poslovni forum d.o.o. - Usluge izrade web stranica