POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...
Internet trgovina (e-commerce, elektronička trgovina), kao sastavni dio
elektroničkog poslovanja (e-business), omogućuje Internet posjetitelju
(kupcu) naručivanje proizvoda putem Interneta.
Kupovanje preko Interneta može biti najbrži i često najjeftiniji način
kupovine nekog proizvoda.
Trgovina putem interneta se smatra najprofitabilnijim obilikom trgovine zbog
jednostavnosti i niskih troškova. Kupovanje je moguće u bilo koje doba dana
ili noći, niste ogranićeni samo na kupce iz susjedstva, ne plačate zakup
poslovnog prostora i sl. Bilo gdje se nalazili, postavljajući vaš proizvod
na Internet omogućujete ostalim korisnicima Interneta da vide Vaš proizvod i
ako su tisućama kilometara daleko. Uspostavljanje klasičnog maloprodajnog
lanca zahtijeva velika ulaganja u infrastrukturu, prostor, uposlenike i
prateću opremu. To su ogromna ulaganja ako se želi prodavati na velikom
prodručju (kao što je na primjer, cijela država). Organiziranje Internet
maloprodaje bitno je jeftinije, obzirom da sve fizičke trgovine zamjenjuje
jedan Internet site.
Internet trgovine svoju ekspaniziju doživjele su u Americi i Europi a sve
više i domaćih tvrtki pokreće Internet trgovine uz klasičan oblik trgovine.
Nakon nekoliko godina razvoja, vrijednost američke Internet maloprodaje
dosegnula je preko 70 milijardi dolara.
U svakom poslu najveću zaradu
ostvaruju oni koji su ispred svoje konkurencije, te postoji izuzetna prilika
za one koji takav naćin trgovine sada pokreću u Hrvatskoj da osiguraju svoje
mjesto na ovom novom tržištu.
Pojavom virtualnih prodavaonica na Internetu, stvoreno je novo "online"
tržište koje ne poznaje granice. Više od 300 miliona ljudi širom svijeta
trenutno pristupa svjetskoj računalnoj mreži.
Bez obzira čime se bavite, ne možete ignorirati 300 miliona ljudi. Internet
tržiste je jedno od najvećih svijetskih tržista u razvoju. Samo od Vas
zavisi koji će dio ovog tržista pripasti Vama.
Čak i ukoliko nemate ambicija poslovati na međunarodnom tržištu, Internet će
Vam pomoći i u uspješnosti i na domaćem tržištu.
Pristup Internetu ima 1,4 milijuna hrvatskih građana
Prema najnovijem istraživanju GfK Online Monitora ( lipanj 2003.g.), pristup
Internetu u Hrvatskoj ima oko 1,4 milijuna osoba, što je oko 350.000 više
nego na kraju 2002. godine.
Od onih koji imaju mogućnost pristupa Internetu, njih čak 34 posto ga ne
koristi. To znači da je u Hrvatskoj oko 935.000 aktivnih surfera.
Struktura korisnika je 56 posto muškaraca i 44 posto žena, a u dobnoj
strukturi predvode osobe od 15 do 24 godine (34 %), zatim slijedi skupina od 25 do 34 godine (23 %).
Najviše korisnika je srednje stručne spreme (48 %), a iza toga su korisnici
sa višom i visokom spremom (28 %). Prema mjestu stanovanja vodi grad sa 77
posto, a ostatak od 23 posto je selo.
Gotovo je polovica ili 47 % hrvatskih surfera zaposleno, 38 % su učenici i
studenti. Najviše se surfa od kuće (78 %) i s posla, a svaki je dan on-line
34 posto korisnika. Izvor...
Navedeno, ali i druga istraživanja najbolje pokazuju neutemeljenost zabluda da se
u Hrvatskoj "nitko ne koristi Internetom", ili "da na Internetu nema
potencijalnih kupaca", "da se Internetom služe samo djeca" i sl.
Korisnici se, ukoliko postoji kvalitetna ponuda, rado odlučuju na Internet
kupovinu jer ona podrazumijeva veći izbor, jednostavnu usporedbu cijena
između više prodavača, ali i uslugu dostave na kućna vrata što nedvojbeno
štedi vrijeme.
Jedan od većih problema nerazvijenosti trgovine putem Interneta u Hrvatskoj
je nizak stupanj informatičke pismenosti i to na strani trgovaca. Iako
postoji nekoliko kvalitetnih domaćih Internet trgovina, sa odličnom ponudom
i prihvatljivim cijenama, većinu ćete ih pronaći samo ako budete pažljivo
tražili. Očito je da nedostaje kvalitetna reklamna akcija i ulaganje u
marketing, koja bi neku Internet trgovinu promovirala u prepoznatljivi
brand. Krivca za to možemo tražiti u nedefiniranoj ponudi na online
marketinškom tržištu, ali i u nespremnosti domaćih trgovaca da usvoje
osnovne aspekte Internet reklamiranja. U Hrvatskoj postoje uvjeti za
Internet trgovinu, postoje potencijalni kupci, i to bolje platežne
sposobnosti od hrvatskog prosjeka, no još uvjek nema dovoljne ponude na
Internetu jer znatan dio trgovaca su ili osobe starije dobi, "stara škola"
kako se vole nazivati, osobe koje su trgovinu učile na principima ponude i
potražnje za vrijeme socijalima i nestašice ulja i kave.
Inozemne tvrtke već su nekoliko godina prisutne na Internetu, a mnoge putem
Interneta i prodaju svoje proizvode. Tako ćete danas na Internetu pronaći
mnogobrojne “virtualne” trgovine različitih namjena, no uglavnom inozemne.
Izbor u tim trgovinama na Internetu gotovo je fantastičan: npr. knjižara
Amazon.com nudi preko milijun naslova knjiga, a CDnow.com ima odličan izbor od više desetina tisuća
glazbenih CD-a i filmova. > Blagdansko ludilo na webu
Prednosti Internet trgovine
Vaša Internet prezentacija i trgovina može biti dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, 365
dana u godini, i uvjek je spremna za kontakt sa Vašim poslovnim partnerima.
Također je dostupna i svim potencijalnim kupcima, koji u svakom trenutku
mogu saznati sve ono što im je potrebno za sklapanje nekog poslovnog ugovora
ili kupovinu.
Kupac putem Interneta na jednostavan način može doći do svih potrebnih
informacija o Vama, Vašoj djelatnosti, proizvodima i uslugama koje nudite,
uvjetima i načinu naručivanja i plaćanja, garanciji, mogućnostima za zamjenu
kupljenih proizvoda i sl. Moguće je formirati listu odgovora na najčešća
postavljana pitanja, sva ona pitanja na koja kupci i potencijalni suradnici
žele znati odgovor prije nego što počnu poslovanje sa Vama.
Prednost Interneta je i što se ponekad informacije mijenjaju brzinom koju
tiskani i klasični mediji ne mogu pratiti. Sve informacije na Vašim
stranicama ili npr. cijene u Internet trgovini možete promijeniti u roku od
nekoliko sekundi, što ih čini trenutno dostupnim svima kojima su te
informacije potrebne. Nijedan tiskani materijal nema tu fleksibilnost.
Za razliku od drugih medija, Internet jedini nudi interaktivnost. Vaši
korisnici (kupci) pošto na Vašem stranicama ili Internet trgovini saznaju
sve o proizvodima (uslugama) koje ih interesiraju, mogu ih direktno
naručiti, uz jednostavno popunjavanje unaprijed pripremljenog upitnika.
Kada kupac odabere sve proizvode koji ga zanimaju i koje želi naručiti, mora
imati i mogučnost odabira načina plačanja. Najjednostavnije je to učiniti
kreditnom karticom. U obrazac na Web stranici upisuje se broj kreditne
kartice i time je plačanje obavljeno.
Sigurnost
Međutim, neki se korisnici boje slanja brojeva kreditnih kartica preko
Interneta zbog jednog razloga: nisu sigurni koliko je sama mreža sigurna.
Priče o nesigurnosti plačanja kreditnim karticama na Internetu šire
nestručnim pisanjem i pojedini novinari i mediji.
Teoretski, zbog načina na koji Internet radi, postoji mogućnost da netko
putem “pokupi” broj vaše kreditne kartice dok on putuje od vašeg računala do
poslužitelja te trgovine. Zato su razvijeni posebni protokoli (načini
komunikacije), poput SSL protokola, koji omogućavaju sigurno slanje
raznih podataka putem Interneta bez mogućnosti da ih netko neželjeni pročita.
Podaci se prije slanja šifriraju i takvi se šalju poslužitelju. Zbog načina
na koji radi taj sustav šifriranja, praktički je nemoguće probiti takvu
šifru u kratkom vremenu (za najjednostavniji kôd bilo bi, prema nekim
računima, potrebno nekoliko desetaka godina), pa netko ne bi imao koristi od
šifriranih podataka čak i ako se njih dokopa. Stoga se slanje brojeva
kreditnih kartica i drugih povjerljivih informacija preko Interneta može
smatrati vrlo sigurnim ako se koristi protokol SSL. Opširnije...
Osnovu sigurne kupovine čini šifriranje povjerljivih podataka. Browseri
(Internet preglednici) omogućavaju šifrirano slanje podataka preko Interneta
i zbog toga imaju dva moda u kojima rade, normalni i sigurni mod. To možete
utvrditi na način da pogledate dolje desno i uočite ključ ili lokot, ovisno
o programu koji koristite. Kada je ključ puknut , odnosno lokot otvoren, ili
kada ih nema nalazite se u normalnom modu. Svaki put kada pristupite
sigurnoj stranici ključ postaje čitav, ili lokot postaje zatvoren. Kada ste
na sigurnoj stranici svi podaci koje šaljete s nje prije slanja se
šifriraju. Drugi način da provjerite da se nalazite na sigurnoj stranici je
da pogledate web adresu stranice na kojoj se nalazite. Uobičajeno adresa web
stranice počinje sa 'http://'. Sigurna stranica započinje sa 'https://' gdje
dodatno slovo označava da trgovac koristi sigurni (secure) server za
primanje podataka. Opširnije...
Digitalne certifikate izdaju internacionalne tvrtke koje garantiraju
identitet trgovca sa svim potrebnim podacima te da trgovac ima Internet
stranice koje zadovoljavaju propise o Internet poslovanju. Digitalni
certifikat predstavlja elektronski potpis i ne može biti krivotvoren jer ga
mogu napraviti jedino tvrtke koje se bave isključivo njegovim izdavanjem.
Sigurnosni certifikat je važan iz razloga što vaši posjetitelji mogu
provjeriti da iza Web sitea stvarno stoji tvrtka koja je vlasnik stranica, a
ujedno je i posjetitelj siguran da je proces slanja povjerljivih informacija
zaštićen (kriptiran) i siguran. Sigurnosni certifikat je komponenta bez koje
nije moguće napraviti Web shop koji prihvaća kreditne kartice kao sredstvo
plaćanja. Ukoliko se plačanje obavlja uz korištenje sigurnosnog certifikata,
kupovina putem Interneta, nije manje sigurnija od plačanja kreditnom
karticom u trgovini. Naprotiv. Plaćanje karticama u trgovinama ili
restoranima je mnogo nesigurnije jer je broj kreditne kartice dostupan i
vidljiv većem broju ljudi.
Plaćanje kreditnim karticama
Većina inozemnih elektroničkih trgovina prima kreditne kartice American
Expressa, Vise i Mastercarda dok se Diners Card rijeđe prima. Ukoliko kupac
ne želi platiti kreditnom karticom (ili je nema), postoji mogućnost slanja
čeka, odnosno novčane uputnice (devizne doznake) putem svake banke, a novac
se može slati i SWIFT-om (posebnim brzim bankarskim sustavom), gdje uplata
do Amerike stiže i za manje od tjedan dana. Za slanje novčane doznake,
potrebna je samo adresa primatelja, a je istaknuta na samom poslužitelju
tvrtke od koje se proizvodi naručuju.
Razvoj prodaje na Internetu doveo je do pojave dot-com kompanija koje
pružaju usluge MAP-a (Merchant Account Provider). Radi se o tvrtkama koje
nude servis autorizacije kreditnih kartica i naplaćivanja naručene robe pod
različitim uvjetima i uz različitu nadknadu. Korisnici MAP usluga, tj.
vlasnici Internet trgovina, pristupaju MAP sustavu gdje imaju pregled
izvršenih transakcija. Novac od narudžbi pristiže na korisnički račun kod
MAP tvrtke. Korisnici MAP usluga u pravilu plaćaju mjesečnu ili godišnju
članarinu, a također plaćaju i naknadu za svaku transakciju napravljenu
preko MAP sustava. Problem sa stranim MAP uslugama je što se zaobilazi
hrvatski porezni sustav.
Hrvatska rješenja (bez kartica)
Stoga je u Hrvatskoj, u večini slučajeva, telefonska autorizacija kreditnih
kartica još uvijek nužnost, ali i postoji nekoliko projekata koji bi to u
bliskoj budućnosti trebali promijeniti.
Stoga domaći Internet poduzetnici
razvijaju i koriste nekoliko zaobilaznih načina naplaćivanja koji ujedno
zaobilaze postojeće pravne i tehničke probleme.
Skoro svi hrvatski Internet
dućani nude mogućnost plaćanja kupljene robe pouzećem, uplatnicom ili
virmanom, a telefonska autorizacija se i tada provodi, da bi se isključila
mogućnost lažnih narudžbi. Neke hrvatske Internet trgovine imaju i vlastite
dostavljače, koji korisniku na vrata isporuče račun (za plaćanje gotovinom)
ili slip (za plaćanje kreditnom karticom). Takav sustav prodaje, isporuke i
naplaćivanja na najbolji način zaobilazi probleme autorizacije kreditnih
kartica, a ujedno je i rješenje za one kupce koji nemaju kreditne kartice.
HTnet Pay Way
Jedna od usluga koja bi u budućnosti trebala zaživjeti je i
HTnet usluga online autorizacije koja predstavlja autorizaciju kreditnih
kartica u stvarnom vremenu za plaćanje izabranih proizvoda i/ili usluga
putem Interneta. Uslugom bi bila omogućena sigurna online autorizacija kreditnih
kartica preko HTnet Pay Way autorizacijskog sustava za online kartičnu
naplatu.
HTnet usluga online autorizacija namijenjena je vlasnicima web dućana koji
svojim kupcima žele ponuditi sigurno plaćanje svojih proizvoda i/ili usluga
kreditnim karticama putem Interneta, a sebi riješiti problem naplate i
ostvariti dodatnu sigurnost u poslovanju.
Online autorizacija predstavlja procesiranje zahtjeva za autorizaciju
kreditne kartice za određeni iznos prema autorizacijskom centru izdavatelja
kartice u stvarnom vremenu preko Interneta, što znači da nema ručnog
procesiranja zahtjeva kreditnih kartica. Broj kreditne kartice se automatski
provjerava i autorizira u autorizacijskom centru kartične kuće te kupac
nakon nekoliko sekundi dobiva povratnu informaciju da mu je kupnja odobrena.
Nakon potvrde valjanosti kartice, kupcu se izdaje digitalni račun kao
potvrda narudžbe i plaćanja, a trgovcu se dostavlja obavijest da robu može
dostaviti kupcu. Trgovcu je omogućeno putem HTnet Pay Way administracijskog
sučelja izvršiti naplatu autoriziranog iznosa narudžbe, kada mu je narudžba
spremna za isporuku.
HT Pay Way sustav, osiguran 128-bitnim SSL poslužiteljem, podržava American
Express, MasterCard, Visa i Visa Electron kartice što kupcima pruža veću
slobodu izbora, a u pripremi je i podrška za Diners Club International
kreditne kartice.
Kakva mora biti Internet trgovina
Internet trgovina mora biti jednostavna i pregledna, sa jednostavnim
procesom naručivanja, kako loše sučelje ili kompliciran proces narudžbe ne
bi odvraćao kupce koji se slabije snalaze za računalom. Izrada Internet
trgovina zahtjeva složena programerska rješenja koja moraju omogućiti
razgledavanje proizvoda, dodavanja u košaricu, vračanje iz košarice,
određivanje količine i sl. Poslovni Forum nudi dosta gotovih rješenja, prilagođena i za trgovce koji su
obični korisnici Interneta i računala, te se angažman trgovaca u mnogim
slučajevima svodi samo na unos proizvoda putem za to posebno pripremljenih
administratorskih stranica sa poljima za unos i pračenje narudžbi.
Administracija, u što prije svega spada dodavanje novih proizvoda, uglavnom
se obavlja preko Internet preglednika (browsera), a u nekim, zahtjevnijim
slučajevima, trgovina je integrirana sa poslovnim softverom kojeg tvrtka već
koristi.
Sa korisničke strane, treba voditi računa o ugodi kupovanja i jednostavnom
naručivanju. Korisnici koji prvi puta kupuju mogu biti sumnjičavi prema
kupovini putem Interneta, pa svakako treba izraditi kvalitetne stranice za
podršku, gdje će biti opisani načini i vrijeme dostave, upute za korištenje
i navigaciju, kao i odgovori na najčešće probleme i pitanja, jer Vaši kupci
ne moraju biti (a najčešće i nisu) profesionalci detaljno upoznati sa
tehnologijama koje stoje iza Vaše trgovine i s obzirom da Internet trgovanje
ne podrazumijeva fizički kontakt, kvaliteta podrške korisnicima bit će jedan
od osnovnih razloga zbog kojeg će kupac umjesto konkurentskog, za kupovinu
izabrati upravo Vašu Internet trgovinu.
Ponekad je i dojam koji kupac stekne korištenjem Internet trgovine i važniji
od cijene koju će za neku robu platiti.
Kod planiranja i postavljanja Internet trgovine mora se voditi računa o
izboru proizvoda ili usluga koje će se prodavati, web site-u kao prodajnom
mjestu, te o preglednosti i funkcionalnosti Internet trgovine, o marketingu i reklami za privlačenje kupaca, načinu primanja
narudžbi, načinu dostave proizvoda, načinu tehničke podrške kupcima...
Poslovni Forum nudi kvalitetna rješenja prilagođena svim vrstama Internet
trgovina, po sistemu "ključ u ruke".
WEB SHOP WEBSHOP WEB SHOP WEBSHOP WEB SHOP WEBSHOP WEB
SHOP WEBSHOP Internet trgovina online trgovine web trgovine internet dućan kupnja prodaja cjenik ponuda prodavaonica dućan trgovina izrada internet trgovine.
Izrada webshopa web shopa programiranje primjer košarica dodaj u košaricu on line trgovina b2b prodaja putem inteneta.
Prodaja na internetu zarada prihod otvaranje internet trgovine izrada web stranica sexshop marketing adresar imenik katalog nagradna igra