POSEBNA PONUDA ZA PODUZETNIKE
Želite poboljšati svoje poslovanje, povećati prodaju? Imate sve manje kupaca? Slaba je potražnja za vašim uslugama? Opada vam promet i dobit? Svakim danom imate sve manje posla? Provjerite ponudu naših marketing usluga. Izrada web stranica, cijena vrlo povoljna.
Link na pregled ponude - Poslovne usluge za poduzetnike
IZRADA WEB STRANICA, POVOLJNO I KVALITETNO
Izrada web stranica po izuzetno povoljnim cijenama. Izrada internet stranica koje možete uvijek samostalno ažurirati bez ikakvih dodatnih troškova. Objavite neograničeni broj tekstova, objavite sve ponude, akcije, oglase, kataloge...
Link za opširnije informacije o povoljnoj izradi kvalitetnih CMS web stranica
POSLOVNE INFORMACIJE, SAVJETI I ANALIZE
Potražite sve informacije o poslovanju u Hrvatskoj, pravne, porezne i druge savjete, informacije o internet oglašavanju i marketingu, rezultate istraživanja tržišta, poslovne analize, informacije o kreditima za poduzetnike, poticajima...
Kontaktirajte nas ukoliko su Vam potrebne poslovne informacije
PRIMJERI UGOVORA, POSLOVNIH PLANOVA, IMENICI
Korisni primjeri ugovora, obrasci, primjeri poslovnih planova, imenici za direktni marketing, usluga sastavljanja imenika i baza podataka po Vašim potrebama, pretraživanje baza podataka, trgovačko zastupanje i posredovanje...
Informirajte se o našim uslugama - Isplati se!
Naručite izradu modernih web stranica. U svega nekoliko minuta, kreirajte vrhunsku web stranicu uz pomoć naših CMS web stranica. Moderni dizajni za Vaše web stranice. Korištenje CMS web stranica slično je kao korištenje Facebooka, ne zahtjeva znanje kodiranja i programiranja. Započnite pisati, dodajte nekoliko fotografija i imate brzo svoju prvu web stranicu. Mijenjajte dizajn svoje stranice s lakoćom. Kreirajte web stranicu svoje tvrtke, web stranicu obrta, web stranicu udruge, započnite pisati blog...
Mobilna responzivnost web stranica je prilagođavanje web stranice svim preglednicima (mobitel, tablet, računalo) i mora se implementirati na sve web stranice. Besplatna optimizacija za tražilice; SEO optimizacija omogućava vašoj web stranici da se prikazuje u prvih deset rezultata na tražilicama za pojmove koje pretražuju vaši budući kupci.
Dizajn responzivnih web stranica, registracija domene, izrada CMS stranica, ugradnja web shopa, implementacija plaćanja karticama, ugradnja Google analyticsa, siguran hosting, prijava na tražilice, reklama na društvenim mrežama, ugradnja kontakt formulara za upite sa web stranica...
Iskoristite ponudu: izrada web stranica i hosting po najnižim cijenama. Besplatna prijava na tražilice, besplatni e-mail, besplatna .hr domena, besplatna podrška za internet marketing...
Poduzećima, velikim i malim, 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu, 365 dana u
godini Internet nudi trenutni pristup prodavačima, kupcima, proizvođačima
sve informacije o svima njima, bez obzira gdje se nalazili čime se
dramatično mijenja način i brzina poslovanja koju poznajemo.
Prije nekoliko godina, nitko nije mogao niti predvidjeti da će mala on-line
knjižara pokrenuta u garaži Seattlea biti vrijedna više od 20 milijardi
dolara. Naravno, riječ je o Amazon.com.
Još veću zaradu ostvarili su osnivači Netscapea, America Online-a, Yahoo-a i
sl. Vlasnici tih tvrtki, danas su bogatiji i većine malih država. Njihov
uspjeh je u tome što su na vrijeme prepoznali mogučnosti Internet trgovine i
mogućnosti moderne tehnologije i globalizacije. Velike i uspješne tvrtke
koje su nastajale desetljećima, sada za konkurente imaju tek pokrenute
tvrtke koje svoje poslovanje baziraju nastupom na Internetu. Prije nekoliko
godina to ne bi bilo moguće, danas tehnologija malima omogućuje da se
takmiče sa velikima.
Globalna priroda Interneta neminovno znači veliku konkurenciju, ali i
mogučnost poslovanja sa poslovnim partnerima i kupcima bez obzira gdje se
oni nalazili u svijetu. Internet sve više potiskuje tradicionalne posrednike
i trgovce, a pruža novu šansu u novim poslovnim prilikama i hrvatskim
poduzetnicima, ako ne u svjetskim onda barem u hrvatskim okvirima.
U današnje vrijeme električnu energiju i elektroničke uređaje kao što su
televizija, radio, telefaks ili telefon uzimamo zdravo za gotovo. No, naši
roditelji se sjećaju vremena kada su samo rijetki imali radio ili
televiziju. Ljudi nisu ni sanjali o tim uređajima dok električna
infrastruktura nije postojala.
Pristup Internetu ima 1,4 milijuna hrvatskih građana
Isto je i sa Internetom samo što je napredak i prodor Interneta još
strelovitiji.
Na Internetu će se odvijati i dobar dio naših života. Praćenje vijesti i
poslovnih informacija, plaćanje računa i kupovina odvijati će se u najvećoj
mjeri putem Interneta. Baš kao što ljudi u razvijenim zemljama već uzimaju
zdravo za gotovo život sa električnom energijom i televizijom i drugim
električnim i elektroničkim uređajima, tako će sasvim normalno postati
korištenje Interneta u gotovo svim aspektima života.
U Americi već 80% kućanstava posjeduje računalo, a preko 90% " kućanstava sa
računalom ima pristup Internetu.
Prema najnovijem istraživanju GfK Online Monitora
(lipanj 2003.g.),
pristup Internetu u Hrvatskoj ima oko 1,4 milijuna osoba, što je oko 350.000
više nego na kraju 2002. godine.
Od onih koji imaju mogućnost pristupa Internetu, njih čak 34 posto ga ne
koristi.
To znači da je u Hrvatskoj oko 935.000 aktivnih surfera.
Struktura korisnika je 56 % muškaraca i 44 % žena, a u dobnoj strukturi
predvode osobe do 24 godine (34 %), zatim skupina od 25 do 34 godine (23
%).
Najviše korisnika je srednje stručne spreme (48 %),
a odmah iza toga su korisnici sa višom i visokom stručnom spremom (28
%).
U poslovanju putem Interneta sve više je zastupljena i trgovina između
poduzeća, takozvane business-to-business (B2B) transakcije. Sve veći broj
managera koristi Internet da poslovanje učine što bržim i jednostavnim pa
putem njega obavljaju kupnje potrebne svome poduzeću - od kemijskih olovaka
do kemijskih postrojenja, čime ostvaruju i ogromne uštede. U Hrvatskoj je
uveliko zaživjelo i Internet bankarstvo. E-Croatia
S obzirom da su niski troškovi pristupu Internetu, a velika mogućnost
pretraživanja i praćenja informacija i pronalaženja najpovoljnijih ponuda,
cijene proizvoda i usluga padaju.
FreeMarkets OnLine iz Pittsburgh-a upravlja poslovnim B2B siteom za
dobavljače i kupce industrijskih proizvoda. FreeMarkets ne posjeduje
vlastitu robu kojom trguje, ali zato radi sve drugo: identificira
dobavljače, pronalazi kupce i vodi aukciju. Još tijekom 1998. godine, imali
su promet od 500 milijuna dolara i zaradili 7 milijuna dolara.
Slično je i sa Energy Marketplace, tvrtke Southern California Gas Co.,
posrednikom za plin, gdje kupci pronalaze najbolje ponude za kupnju plina.
Ovakvi i slični siteovi mogli bi revolucionalizirati trgovinu.
Informacije su jedna od najboljih roba za prodaju na Internetu, ali prodaju
se i "materijalne" stvari, od CD-a, knjiga, odjeće, hrane, namještaja pa sve
do industrijske opreme.
Internet ima milijune potrošača koji su iz dana u dan sve više naviknuti na
online kupovinu.
Cijene reklame, skladištenja i troškovi distribucije se za tvrtke koje
koriste Internet značajno smanjuju što rezultira nižim cijenama, a večom
zaradom.
Neki smatraju da na "zapadu", u npr. Njemačkoj ili Americi, postoje veće
mogućnosti za poslovanje, pa tako i za Internet trgovinu. No da li je to u
potpunosti točno? U tim zemljama poduzetnici su izmislili gotovo sve "što se
izmisliti dalo", tržište je razvijeno, konkurencija jaka, tržišnih praznina
je vrlo malo, a ulazak u neku od njih svakim je danom sve skuplji.
U Hrvatskoj se još uvijek nudi tek mali dio proizvoda i usluga dostupnih u
inozemstvu, a u većinu tržišnih rupa moguće je ući relativno brzo i bez
većih ulaganja, a naročito po pitanju Internet poslovanja.
Konkurencije u mnogim djelatnostima nema ili je ona slaba, te iako je niži
životni standard kupci su željni novotarija sa "zapada" i spremni su na njih
potrošiti novac.
Dovoljno je razmisliti, i zapitati se zašto u Hrvatsku dolaze veliki
trgovački lanci, supermarketi i sl.
Prilike za nove poslove ili unapređenje postojećih postoje i u Hrvatskoj.
Dovoljno je sjetiti se svega onoga što se nudi na stranim tržištima, a ne
postoji u Hrvatskoj.
Dovoljno je prilagoditi ono što se nudi na stranim tržištima našim prilikama
i svojim mogućnostima. Na taj je način Japan postao razvijeniji od svojih
zapadnih uzora. Japansko gospodarsko čudo temelji se na oponašanju.
Oponašanje je ujedno i početak kreativnosti. Vrijeme koje im bilo potrebno
da kopiraju neki zapadni proizvod kraće je od razvijanja vlastitoga, a s
vremenom su se i usavršili pa su danas Japanski proizvodi i tvrtke često i
inovativniji i kvalitetniji od nekadašnjih uzora.
Internet trgovina u Hrvatskoj
Iako već i u Hrvatskoj postoje desetine Internet trgovna, ovdje ćemo
spomenuti samo dvije za koje je karakteristično da su optimalno iskoristile
mogučnosti trgovanja putem internata i prodaju, i to ne CD-a ili računalnih
igrica ili programa, već i proizvoda koji su se do sada isključivo prodavali
u "klasičnim" prodavaonicama, npr. odjeća, obuća, audio ili video tehnika,
namještaj i drugo.
Primjer pokazuje da u Hrvatskoj nije problem u nedostatku kupaca spremnih na
kupovinu putem Interneta, već je problem u nesnalaženju trgovaca da svoju
ponudu predstave i na Internetu.
Prema pisanju "Večernjeg lista" (rubrika "Poslovni svijet", od 14.05.2003.)
godišnji prihod u Neckermannu raste od 10 do 15 posto, a lani je iznosio
preko 100 milijuna kuna. Godišnje Neckermann zaprimi nekoliko stotina tisuća
narudžaba, isto toliko isporuči paketa, a u Hrvatskoj imaju preko 350.000
kupaca.
Osim putem naručenih kataloga, ponuda se može razgledati i proizvodi
kupovati i Internetom.
Prodaja putem kataloga i Interneta u Hrvatskoj uzima sve više maha, a vodeći
su na domaćem tržištu - Neckermann i Quelle.
Obje su tvrtke u sastavu njemačkog koncerna KarstadtQuelle AG (opet "zapad",
zar ne?).
Quelle je orijentiran uglavnom na prodaju odjeće i obuće te kućnih
potrepština, a Neckermann u svojoj ponudi ima i namještaj, kućanske aparate,
bijelu tehniku, audio i video tehniku i drugo, ili više od 4000 artikala.
Godišnji prihod u Neckermannu u proteklim godinama rastao je od 10 do 15 posto
godišnje, a lani je iznosio
preko 100 milijuna kuna, a u tri godine tvrtka je od 12 zaposlenih narasla
na 170 zaposlenih.
Prema neslužbenim podacima, dnevno oko 10.000 pošiljaka i paketa Neckermann
otprema kupcima, a dostava po kataloškoj Internet prodaji čini velik, ako ne
i najveći, udio poštanskih prihoda Hrvatskih pošta.
Užurbani način života i sve manje vremena za ležerne obilaske trgovina,
prednosti su kupovine putem Interneta i kataloga, jer se Internetu može
pristupiti i u vlastitom domu ili u stanci na radnom mjestu. Kupljena roba
dolazi izravno na kućnu adresu, a mogućnost reklamacije i povrat novca bez
rasprava s prodavačicma dadatna je prednost Internet kataloške prodaje.
Kataloška prodaja putem Interneta namještaja, tehničke robe, prodaja
uredskog materijala i slične djelatnosti dobri su primjeri gdje Internet
stranice i Internet trgovina (web shop) smanjuju trošak reklamiranja uz
povečanje količine materijala koji trgovac može predstaviti. Nije svatko u
prilici štampati velike količine propagandnog materijala sa slikama robe iz
svog asortimana i cijenama. Ograničeni ste na veličinu oglasnog prostora u
tisku, ili na nekoliko sekundi u radijskom ili televizijskom programu.
Na Internet stranicama i Internet trgovini postoji mogućnosti pokazati i
detaljno predstaviti cijeli asortiman, fotografije proizvoda, karakteristike
i cijene te obavijesti o akcijama, sniženjima i nagradnim igrama.
Putem Interneta i e-maila moguće je jednostavno i uz vrlo niske troškove
ostvariti komunikaciju sa ljudima udaljenim i tisućama kilometara od
prodajnog mjesta i objasniti im da baš Vi imate robu koja im treba i po
izuzetno povoljnim cijenama.